2009

Snart är det här året slut och här kommer en liten sammafattning av vårt 2009:

   Bra
+ jag fått en alldeles egen bil, en Volvo V70
+ lille Fjant Isaksson flyttar hem till oss
+ Fjant ordnar pokaler & rosetter åt mig ;)
+ dogsen godkända i Anlagsklass Viltspår
+ Puma får ett 1a pris i Öppen Klass Viltspår
+ Sandra hjälper mig med tävlingslydnaden
+ Best, Puma & Fjant HD/ED/Knä-röntgas
+ Best och Puma får var sitt EU-Pass
+ WP-läger med SWBA, SWB Boden bildas
+ jag & Daniel går SKK's Uppfödarutbildning
+ jag påbörjar min instruktörsutbildning @ SBK
+ jag har blivit AST Klubbens ombud i Norrland
+ jag har även blivit aktiv i SvTeK/ÖNTeK
+ jag lärt känna helt fantastiska människor
   samt även lärt känna mig själv lite bättre


   Blä
- pappa gick bort bara 45 år gammal...
- Fjant är testad Ataxia Affected :'(
- Fjant har för lite rabiesantikroppar,
  dvs. det blir inga utställningar utomlands
- inget kennelnamn pga protest
- jag har än en gång blivit hemskt besviken
  på människor jag tyckt mycket om
- jag har nog blivit lite mer bitter också


   Planer för 2010
» jag börjar äntligen plugga - 50% i skolan, 50% på distans, ska bli riktigt kul!
» ringsekreterarutbildning i januari, målet är att bli auktoriserad under våren
» få en nytt kennelnamn, pga protest fick vi ju skicka in nya alternativ...
» Puma och Fjanten ska gå terapihundutbildning, som vi har längtat!!! :D
» Puma och Fjant ska tävla vidare i Öppen Klass Viltspår, hoppas på SVCH ;)
» träna mycket tävlingslydnad med Fjant och starta i LK1 till sommaren, LP1?..
» Sommarkampen med SWBA, WP-tävlingsdebut för Fjanten
» MH med Fjant och hans kullsyskon, jag och Daniel ska gå M1 och M2
» massor med roliga aktiviteter & hundträning med SWB Boden, 
   AST Klubben & Terrierklubben
» utställningschemat är fullspäckat, det blir både Sverige och Finland
» flytta till ett eget hus (?) och skaffa en till fyrbent familjemedlem (!!!)


♥Kommentarer♥
Postat av: Camilla

Hehe dina planer för 2010 är ju väldigt lika mina, vilket iofs inte alls är konstigt ;) verkar ju av någon outgrundlig anledning bli så haha



2009-12-31 @ 06:39:25
URL: http://www.kennelthunderroad.com
Postat av: Cissi

jag har också blivit mer bitter det här året. kan det vara åldern..? ;)

2009-12-31 @ 09:15:05
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/
Postat av: Ella

Tycker det låter kanon Olga, framförallt med huset =)



Tyvärr så blir man mer & mer bitter ju äldre man blir, ju fler som gör en besviken oxå.. Så välkommen till vuxen livet ;)

2009-12-31 @ 17:19:11
URL: http://ellapuma.blogg.se/
Postat av: Anonym



2010 blir ett Toppen år!



Gott Nytt på er :D)



// Leif & Grace

2010-01-01 @ 00:03:58
Postat av: Pia

Era planer låter toppen!



Men ni gav väl han en till rabies spruta??? Rex fick ta två sprutor med innan han gick igenom.



Ett hus låter bra om ni skall skaffa en till vovve.. Ni får ha ett jätte sovrum med två dubbelsängar så alla får plats! ;)



God fortsättning på er!

2010-01-02 @ 17:47:57
URL: http://sugarwitch.blogg.se/
Postat av: Nicole

mycket planer inför 2010 ser jag! Vad för protest för kennelnamnet????

2010-01-04 @ 14:31:17
URL: http://convictionsdeamon.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0