Helg!

Det är riktigt skönt att vi inte haft så mycket inplanerat denna helg! Även hundarna verkar njuta av att ta det lugnt :)

Ännu mera snö har vi fått här i Boden och jag börjar nästan längta till jul. Jag som inte brukar tycka att det är särskilt spännande med denna högtid. Fjant är då överlycklig över all snö och är helt fascinerad över att han kan sticka ner huvudet under snön och "gömma" sig. Han är som en liten unge - "ser jag ingen då ser ingen mig". Och han äter lätt 5 kg snö om dagen nu, haha! Puma tycker att det är fantastiskt roligt att skutta i snön som en hare :) Vet inte riktigt hur jag ska göra med henne i vinter, hon har ju nästan ingen päls på magen, bröstet, halsen och på insidan av benen och hon blir sååå röd där efter att ha härjat i snön. Och det blir så klumpigt för henne att springa och busa med overallen på...

Imorgon, eller rättare sagt idag, ska vi på WP-träning med dogsen :) Sen ska vi åka till Storheden och handla lite allt möjligt. Jag är givetvis mest intresserad av att gå på Djurmagazinet ;)


♥Kommentarer♥
Postat av: Camilla Lund

ja djurmagazinet är ju favoriten! Mne tydligen ahr dom fått in fina skaer på Rustas hundavdelning också :D

Antar du ska kika på en dator, hoppas du kommer hem med en råååååsa :D

såg su att någons krivit att best är en pingla på frallaforumet? hihi

2009-12-06 @ 06:58:12
URL: http://kennelthunderroad.blogg.se/
Postat av: Pia

Du får sy en latex overall till Puma donnan som gillar att klä upp sig. =) Då är problemet löst med rodnader och det blir inte tokvarmt heller! ;)

2009-12-06 @ 16:45:23
URL: http://sugarwitch.blogg.se/
Postat av: Tina & Miracle

En regnoverall, så att det blir relativt lätt att springa i?? Fast nu vet jag iofs inte vilken overall hon har :)

2009-12-07 @ 17:39:09
URL: http://minmiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0