Suck!

Det blir då aldrig som man tänkt!

Efter att ha tjaffsat med SKK igår måste jag nu söka ett annat kennelnamn... Att vissa måste vänta till absolut sista dagen för att protestera. Northstaff och Nordstaff's tycker i alla fall inte jag är samma sak. Om det nu var så likt så kunde de ha tagit nåt av de andra alternativen vi skickat in. Och man får tydligen veta efteråt, då man redan betalat in kennelnamnet och publicerat hemsida och allt, att man ska byta namn! Tycker att SKK har ett lite dåligt system - varför skicka fakturan som ska betalas då protesttiden är ute, flera månader i förväg och inte efter att den gått ut om de ändå kontaktar en efteråt om det kommer in ev. protester? Så att folk inte betalar in ovetandes om protesten och kanske redan hunnit fixa en hemsida och allt.

Nåja, det är bara att komma på nya namn vilket är förståss inte det lättaste. Har ni några förslag får ni hemskt gärna dela med er!


♥Kommentarer♥
Postat av: Nina

Nej va tråkigt med ditt kennel namn.Har tyvärr inga förslag att ge dig så här på rak arm vet ju hur svårt de är att komma på ett...men ramlar de ner nåt hojtar jag till.

Mvh

Nina

2009-12-03 @ 11:44:57
URL: http://rudebrand.cybersite.se
Postat av: Linnéa

Vad trist! För det var ju ett bra namn ni hade valt :)

2009-12-03 @ 15:34:10
URL: http://mittlivmedrambo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kennel namnet får man INTE går ut med innan protest tiden är över. Då hade du sluppit detta... Jobbigt när sådant händer..

2009-12-03 @ 15:52:11
Postat av: Olga

Anonym: om du låter bli att läsa selektivt så ser du att jag betalat avgiften till SKK och publicerat hemsidan EFTER att protesttiden gått ut.

Och för allas trevnad kan du väl skriva ditt namn då du kommenterar.

2009-12-03 @ 19:13:28
Postat av: Linda Ö

Neeej! Va synd, ja men de fattar väl vem som helst att Nordstaff uttalas ju på svenska å det andra på engelska :(

Fick just veta att de 2 jag fixat till uppfödarcirkel hoppar av, så jag ska försöka mygla mig in på den som startat en bit från mig om det går, ska kolla med dem imorrn. Annars får jag glatt vänta tilla det kommer fler som vill gå den.. :/

Usch aldrig trevligt med ändrade planer :(

Hoppas allt är bra annars :)

2009-12-03 @ 20:10:25
URL: http://lindaoberg.weebly.com/
Postat av: sandra

ja tyvärr e de sånt som kan hända.

2009-12-03 @ 20:57:28
URL: http://sandraettefjord.blogg.se/
Postat av: Lina

Va tråkigt. :(

2009-12-04 @ 19:28:01
URL: http://www.jaysblue.blogspot.com
Postat av: mollgan

Trist,



Våra förslag :

Kennel Aurora...Kennel Polaris



Aurora = Norrsken /Aurora, i romersk mytologi morgonrodnadens gudinna. Hon färdas i en två- eller fyrspänd vagn framför solen på dess himmelsbana.



;D)



// leif o Grace

2009-12-06 @ 10:37:41
Postat av: mollgan



Ett till,



North Light Amstaff, North Light Staff



Nord-Light Amstaff, Nord-Light Staff



// Leif o Grace

2009-12-06 @ 12:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0