Tisdag...

...plusgrader ute och snön håller på att smälta :( Hundarna har fått härja på fotbollsplanen och de var helt busiga! Man får passa sig så man inte blir översprungen, dogsen ser sig inte för alltid när de springer och leker, hehe! Jag ska inte dra med dem ikväll, det är halt ute och jag vill inte att nån hund ska sträcka sig så vi får gå en långprom istället. Fjanten får gå med klövjeväskan. Nästa måndag ska han ju röntgas så jag vill se till att han är i bra form då.

Mina böcker har kommit! Köpte Cesar Millans bok Ledarskap med Cesar och Training your Pit Bull av Joe Stahlkuppe + en bok som SBK's instruktörsutbildning i allmänlydnad bygger på så nu har jag en hel del att läsa :) Jag tycker att Cesars böcker är mycket bättre än tv-showen, han har en hel del intressanta och bra tankar kring hund och hundägandet. Pitbullboken köpte jag bara för att, ska bli intressant att läsa om författarens syn på rasen och träning!




En helg efter årskiftet ska jag vara på Hundhuset i Luleå och prata om amstaffen, AST Klubben och även om SWB Boden. Det ska bli väldigt roligt! Ska fixa häften med rasinfo som jag kan dela ut också.


♥Kommentarer♥
Postat av: Linda Ö

Dom där böckerna lät inte helt fel, gärna en recension när du betat av dem :D

2009-12-13 @ 17:48:28
URL: http://lindaoberg.weebly.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0