Tisdag

Maximal otur - båda våra datorer har pajjat... Jag fick låna Sandras gamla laptop tills vidare, tack gulle du!

Nu när det har kommit snö är det mycket trevligare att vara ute och gå på kvällarna. Best och Puma har fått hänga med på en långprom. Fjanten hade en dejt med Zita. Vi var ute och gick i ca 45 minuter. Zita fick ett DW-pass och Fjant hade klövjeväskan på. Fjant gillar verkligen sin väska och jag tycker att den sitter bra och fyller sin funktion alldeles utmärkt. Här finns den att se, min kamera är ju fortfarande på lagning. Ringde förresten om den idag och de sa att den var på väg till verkstad. Hmmm, det har den varit i över en månad. Kommer aldrig att handla hos den butikskedjan igen, de har helt värdelös service. Sist jag lämnade in kameran tog det över två månader att få igen den fast de lovat att få den klar på 3 veckor...

Imorgon ska vi som går uppödarutbildningen få ett besök av en advokat som själv är uppfödare. Han kommer att prata om hunduppfödning ur den juridiska synpunkten. Jag och Daniel får skriva ner några frågor och funderingar vi har, minnet är ju som känt bra men kort!


♥Kommentarer♥
Postat av: Cilla

Javisst! Vi har ju en liten tjej här hemma nu oxå=)



Vilken fin blogg du har skaffat! Å dina vovvar är lika söta som vanligt:D



Kram....

2009-12-02 @ 09:58:49
URL: http://zinzillan.blogg.se/
Postat av: Nicole

ååh har ni snö... va mysigt, vi får nöja oss med frost idah :D

2009-12-02 @ 10:30:03
URL: http://convictionsdeamon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0