En liten uppdatering :)

Idag var vi på WP-träning i vanlig ordning. Fjant har fått ett rejält träningspass! Uppvärming - lätt DW i 20 minuter först. Best har fått följa med och gå med klövjeväskan och bära 1,5 kg på varje sida. Sedan fick Fjant köra tyngre DW i intervaller och vi övade på teknik och start/stopp. Vi avslutade med nedvärvning i 20 minuter och massage & stretch direkt efter att vi kommit hem.. Fjanten är himla duktig och han tycker att det är så fantastiskt roligt att träna :) Jag ska ta och sy en ny sele till honom, han har ju blivit så stor och måste ha Bests sele när jag tränar med honom vilket gör att Daniel inte kan träna Best samtidigt...

Imorgon ska Puma få ett DW-pass har jag tänkt. Det blir nog att gå vår favoritrunda i skogen på ca en timme. Ska ta med mig pojkarna också så de får springa och busa så att alla hundar är trötta och nöjda då vi ska på uppfödarutbildningen på kvällen. Vi är klara med anatomin och hundmaten och ska börja med juridikkursen imorgon. Jag har än en gång läst igenom stadgarna och reglerna och läst tre kapitel i boken så jag känner mig ganska bra förberedd.

Sofia borde få veta resultatet från Hiros rabiestest i veckan, hoppas att han byggt upp nog med antikroppar så att vi kan åka till Kajaani tillsammans! Jag har ju bestämt att jag och Fjanten ska dit ;)

Ska även ringa och efterlysa min kamera imorgon, den har varit på lagning i nästan 4 veckor nu och jag saknar den väldigt mycket!




min favoritbild från sommaren -09, Fjant & Zita :)
 


♥Kommentarer♥
Postat av: Cissi

naaw, vilken mysbild =)

2009-11-22 @ 21:11:21
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/
Postat av: camilla

kom ihåg du ska sy britt-maries sele hon har skrivit igen och längtar så efter den :)

2009-11-23 @ 11:35:34
URL: http://www.kennelthunderroad.com
Postat av: Linda & Azi

Me like!

2010-02-10 @ 12:07:42
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0