Lördag

Idag är jag uppe med tuppen! Dogsen ligger i sängen och sover bredvid husse :) Deras myskoja blev klar igår kväll och Fjant som var hela tiden nyfiken på vad jag höll på med var först med att inviga den. Alla tre låg där i en hög och mös men när det blev dags att sova klättrade de ändå upp i sängen, de är helt hopplösa! Jag tror att jag ska ta och fixa till överdraget på framsidan så att det täcker lite mer, jag har ju massa tyg över. Och kanske sy två kuddfodral så att de har fyra kuddar totalt där i. Jag blev faktiskt rätt nöjd med mitt projekt. Och så passar kojan så bra ihop med dogsens röda BIA-bädd :)




Både idag och imorgon är jag på utbildning på brukshundklubben, ser verkligen fram emot nya kunskaper och erfarenheter och trevliga hundmänniskor förståss :)

♥Kommentarer♥
Postat av: Cissi

shit vad snyggt det blev! otroligt mysigt. :) kanske ska vara kreativ jag med och göra något liknande till Skillz. eller mig själv :P

2009-11-28 @ 08:51:54
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/
Postat av: Linda Ö

Men guuud så snyggt!! :D Skitsnyggt tyg!

Ja de ser ut som om vi har raggat upp en tredje så vi kör nog igång efter nyår med uppfödarutbildningen :D

2009-11-28 @ 10:37:10
URL: http://lindaoberg.weebly.com/
Postat av: Sofia

Har ni skaffat en kennel?

Kram Sofia

2009-11-28 @ 14:15:27
URL: http://www.standstrongatlas.dinstudio.se
Postat av: Tina & Miracle

Vilken smart idé! Blev ju supersnyggt!! :)



Jag tror det var en fransk bulldogg det handlade om, som jag skrev på MSN. Yes, jag håller med om att dövheten borde klassas som vilken defekt som helst. Det är egentligen mer komplicerat med dövheten som defekt om man jämför med kroksvans exempelvis. :) Tack för ditt svar!



Ska dock kolla runt lite mer iom vilken ras det handlade om. Hade ju varit intressant. För, precis som du skrev, fick ju de hunden billigare redan. Nåväl, vissa nöjer inte sig ändå.

2009-11-28 @ 17:01:31
URL: http://minmiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0