Måndag

Det kom lite snö inatt/idag, dock är det plusgrader ute så snön håller på att smälta... Riktig vinter vill vi ju ha! Fjanten blev i alla fall helt lycklig när han såg snön imorse :) Puma blev inte lika glad då hon avskyr när det är blött ute. Besten bryr sig då inte alls, han är för gammal och belevad för det.

Pumas WP-sele glömde jag ju att ta ut ur Daniels bil så det blev ingen DW för henne idag, jag får ta det imorgon istället. Jag och dogsen gick i alla fall en långprom, eller halkade runt rättare sagt :p

Ikväll var vi på uppfödarutbilningen i vanlig ordning. Kursledaren var borta och jag och Camilla fick ansvara för att hålla diskussionen levande. Det blev att diskutera om juridik i en timme sen kom vi in på en massa annat runt omkring det, det är ju lätt att det skenar iväg. Jag är då nöjd med vår insats, vi har ju faktiskt gått igenom en hel del :) Ska läsa lite mer i boken + läsa på SKK's hemsida innan jag ska sova!





♥Kommentarer♥
Postat av: Cissi

aaw, vilken fin bild. :) jag har säkert frågat förut, men vad är det för kamera du använder? dina bilder är kanonbra :D

2009-11-24 @ 09:39:50
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/
Postat av: Nicole

När vi får första snön kommer Alfons hoppa av lycka, Sativa kommer la rynka lite på näsan.. he he..

2009-11-24 @ 21:12:30
URL: http://convictionsdeamon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0