Ny vecka, ny dag, nya tag!

Helgens utbildning var fantastiskt rolig och lärorik! Det blev långa dagar men det var det värt. Fjant fick följa med mig igår och skötte sig kanonbra. Givetvis charmade han alla :) Nu är det bara att planera in vidare utbildning för mig till våren. Både jag och Daniel ska gå M1 och M2 (utbildning för MH-figuranter) också så att fler hundar har möjlighet att mentalbeskrivas. Sen har jag planer för Puma och Fjant, får se hur det blir med det ;)

Jag har anmält Fjant till Internationella i Kajaani nu också. Ska bli spännande att se hur det går för honom i grannlandet Finland. Pratade med Weronika på kennel Florida i Polen (hon äger Fjants pappa Ten) och hon tyckte att Fjant var jättefin och hade superfint huvud, det var riktigt kul att höra! Hon frågade även om hon fick lägga upp bilder på Fjanten på Tens sida, synd bara att jag inte har så många nya kort, kameran är ju fortfarande på lagning...

Det är full rulle här hemma, jag håller på att möblera om samt rensa bland kläder och prylar. Helt otroligt vad man samlar på sig! Och fort går det! Vi letar ju fortfarande efter hus och det är bra att gå igenom allt man har och rensa ordentligt bland allt bra-att-ha så att man slipper göra det den dagen man bestämt sig för att flytta.

Ikväll är det uppfödarutbildning i vanlig ordning :) När vi kommer hem igen ska i gå en långprom med dogsen runt Prästholmen. Det har äntligen kommit snö! Förhoppningsvis stannar den den här gången så att vi får en riktig vinter!

Och imorgon är det premiär för nya hemsidan ;)

♥Kommentarer♥
Postat av: Anne

Hej Olga & Tack för senast !!!

Min dator har gjort slut med mig försöker reparera förhållandet !!!

Lämna in den på data kometen idag.

Så det blir inge Kajanni.

Bara Finsk Och Nordisk vinnare.

Hämtar sedan min valp i januari !!!

Lilla Stockholm blir nog första utställningen nästa år.

Men hör gärna av dig om du har lust på Södertälje och Österbybruk sista helgen i maj.



1000-tack för hjälpen på lördag kvällen du var SUPER

duktig.



// Anne & comp från FF

2009-11-30 @ 21:03:11
URL: http://frokenfrakens.se
Postat av: camilla

Hej



Vart Pumis fin i halsbandet hon fick av Bonnie?



2009-11-30 @ 22:59:03
URL: http://kennelthunderroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0