Qulan

Jag har börjat ge Fjant frukost i Qulan och han tycker att det är jättekul! Han är ju så matglad och glupsk och vill gärna kasta i sig all mat på en gång men nu får han tänka lite och dra ut på det roliga :)


Puma verkar vara lite avis på Fjanten som får roa sig med Qulan så jag ska köpa en egen till henne också. Och till Best som egentligen är väldigt skeptiskt till det upplägget vid utfodring men han får väl vänja sig. Vi har ju en till aktiveringsboll, eller aktiveringskub kanske man ska kalla den, som ser ut som en stor tärning med ett hål i. Puma tycker att den är lite läskig och Best och Fjant försöker tugga sönder den för att komma åt maten/godiset istället, vi hålerl oss nog till bollar i fortsättningen.


♥Kommentarer♥
Postat av: Nicole

Jag har med en sådan! Men mina gör också så, de börjar tugga på den tillslut, så man går säga till så de börjar rulla den igen :)

2009-11-26 @ 10:19:01
URL: http://convictionsdeamon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0