Torsdag

Vi ställde in WP-träningen idag, min förkylning blir bara sämre :( Jag piggnade dock till lite mot kvällen och gick en rask runda med Puma runt Prästholmen. Fick sällskap av Ella och hennes Puma + Pia. Pumis blev helt till sig när vi kom mot sjön som var nästan helt isfri. Det räckte för henne med att blöta framtassarna - hon flög upp på en gång och inte alls var lika badsugen längre :) Gick en runda med pojkarna också och Fjant fick gå utan koppel, skötte sig finfint. Han är så duktig lillggossen min! Jag har ju dock tendens att alltid glömma bort att han är fortfarande liten och ställer ibland lite för höga krav på honom, ska försöka bli bättre på den fronten.

Ska plugga lite innan utbildningen i helgen, det ska bli riktigt kul att gå den!




Best, Puma & Fjant - en för alla, alla för en


♥Kommentarer♥
Postat av: camilla

haha best ser inte lika peppad ut som pumis och fjant

2009-11-27 @ 02:44:08
URL: http://www.kennelthunderroad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0