Äntligen fredag! :)

Gaaah! Skrev ett inlägg nyss som bara försvann :S

Nåväl. Ikväll ska jag till Luleå och gå SBK's L2a. Utbildningen fortsätter även imorgon! Jag fyller tydligen år då men det gör inget, det är inte lika noga med födelsedagar längre faktiskt. Jo, hundarnas men inte våra :p Man får tyvärr inte ta med sig hund i kurslokalen så mina bebisar får stanna hemma med husse som har lovat att komma hem tidigt från jobbet ikväll.

Jag är fortfarande förkyld så jag får knappra lite Panodil så jag mår bättre till ikväll. Hundarna får en rätt lugn dag idag med aktivering inne och busstunder ute. Vi hade samma upplägg igår och de klagade inte :)


♥Kommentarer♥
Postat av: Linda Öberg

Haha samma här, mitt inlägg försvann också, grr!

Nu är det iaf. beställt tid, 12 mars är de X-raytime... brr spännande :D

2010-02-19 @ 16:07:27
URL: http://lindaoberg.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0