Gårdagen & Lördagen

Igår var jag i skolan i ett par timmar. Efter att ha varit hemma en stund gick jag och PumPum en sväng med Ella och hennes Puma (några bilder finns i inlägget nedan). Puma var sååå stolt över att få ha kläder på sig, hon älskar verkligen det, kul! Pumorna var rätt vilda, det var bara bus i huvudena på dem :D

GammelBesten fick ett DW-pass efter skoterspåret. Nog finns det fortfarande en hel del go i gamlingen! :) Han fullkomligt älskar alla träningsformer, så jäkla härligt att se!



Det blev i vanlig ordning massa skoj & bus för småttingarna. Fjant & Mimmi är helt oskiljaktiga! Och Puma har ju tagit på sig rollen att vara deras mamma så stackaren blir helt slut av att hålla reda på sina "barn". Alla tre var helt utslagna på kvällen!





Jag passade på att fixa & dona då dogsen gått och lagt sig. Slutförde mitt städprojekt samt sydde bäddar till mina monster :) Måste fota bäddarna sen så ni får se hur de blev, jag är då supernöjd med dem och dogsen klagar inte heller!

Även idag bjöds vi på superhärligt väder! Solen har varit framme hur länge som helst och nu känns det som att våren är inte allt för avlägsen :) Idag tar vi det vara lugnt och bara är, den här helgen är jag ledig och vill såklart passa på att ha quality time med min lilla familj och även vila upp mig. De kommande veckorna & helgerna är alldeles fullspäckade. Som tur är, är det bara roliga saker jag ska göra så jag ska egentligen inte klaga ;)






Lilla hjärtat njöt också av solen! Dessutom slapp hon ha på sig det "hemska" täcket!


♥Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0