Helg :)

Gårkvällen och nästan hela dagen idag spenderade jag i Luleå där jag gick L2an. Det har varit mycket trevliga och lärorika dagar, jag är så nöjd! Jag ska absolut gå L3an också :)

Idag fyller jag år! Men jag känner inte för att ställa till med firande. Jag är rätt trött efter utbildningen och det blir att lägga sig tidigt ikväll då jag har en fullspäckad dag framför mig imorgon ;) På FM flyger jag ner i Stockholm, ska på Amstaff Klubbens årsmöte med Towe & Tina. Ska hänga i huvudstaden hela dagen sen innan jag åker hem med Mini & Bronxie.


Jag har äntligen haft kameran i beredskap för att få någorlunda OK bild på dogsens morgonmys. De är bara så gosiga på morgnarna, älskar dem!
(Mimmi är nånstans under täcket)








♥Kommentarer♥
Postat av: Nicole

Grattis på födelsedagen!!



Vilken underbar amstaff hög, är det typisk amstaff att ligga så nära tro--

2010-02-21 @ 21:54:45
URL: http://nicoleochalfons.blogg.se/
Postat av: Jessie

Vilka härliga myskort!!

2010-02-23 @ 20:56:32
URL: http://jessams.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0