Helg!

Så skönt det var med sovmorgon :) Dogsen har varit så mysiga och låg kvar länge i sängen och gosade med oss. När det började nalkas frukost var de snabba på att skutta upp!




Besten har blivit lite missfärgad på hakan av blodpulvret, det ser inte så himla fräscht ut... Jag brukar torka av hundarna kring nospartiet efter maten så att de inte blodar ner hela lägenheten. Besten ska iaf få tvätta fejjan ikväll!

Idag ska vi åka och hälsa på hos mami :) Vet inte än om Daniel & Best ska med, jag ska iaf ta med mig Puma & valparna. Och så ska jag försöka komma ihåg att ta med mig kameran också!






Mina gamlingar börjar bli gråa! Bestens nos är inte längre vit utan är silvrig och så början han bli grå på kiderna och ögonbrynen ♥ Så jäkla sött!!.


♥Kommentarer♥
Postat av: Linda Öberg

Haha vilken tur att du skrev om blodpulvret annars hade jag väl skaffat, kastat i matskålen å sedan förskräckt få se alla våra vita väggar få rödaktiga fläckar.... :D

2010-02-06 @ 16:57:47
URL: http://lindaoberg.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0