Måndag

Det gick bra att flyga till Stockholm. Flyget var dock lite försenat men det löste sig i alla fall! Mötet gick också bra :) Hade varit kul om fler kunde komma, men men!

Efter mötet åkte jag och Towe och inhandlade mat, vi var vrålhungriga båda två. Därefter bar det av till Towes mamma som passade valparna. Jag kan säga att jag var helt slut efter att ha umgåtts med de tre yrvädren. De är så härliga men de kan vara riktig pain in the ass när det är flera, haha! Höjdpunkten var självklart att träffa världens bästa Benni ♥



Efter massa surr & kaffedrickande gjorde vi klart pappersarbetet, fixade med flygburen och åkte mot Arlanda med Mini & Bronx. Flygresan hem gick bra den med, flyget var lite försenad då också men det gjorde inte så mycket. Pupparna fixade flygningen galant! Dock tycke de inte om det norrländska vädret - de ville verkligen inte gå ut i kylan och blåsten och rastas.

De var jätteduktiga när vi kom hem :) Mimmi blev helt tokig av lycka då hon såg sina syskon :D Fjant vart som vanligt helt såld, han älskar alla ju! Till&med GammelBesten som vanligtvis brukar tycka att valpar är low lifes, blev jätteglad åt dem och var riktigt intresserad. Puma var lite skeptisk i början med det lossnade ganska fort. Alla var duktiga och sov hela natten. Valparna besparade mig kiss- & bajstork och det tackar jag för!

Det blev dock en lite tidig morgon för oss idag då Mimmi väckte alla strax efter kl.7. Då var det bara att gå upp och gå en promenad med alla tre puppar, rasta de stora och ge alla frulle. Efter frukosten fick alla vila en stund, de vuxna sover än och de små har precis varit ute på en rastrunda.

Jag ska försöka vila en stund, jag är fortfarande helt trött. Sen ska jag ta tag i städningen - Daniel & dogsen stökade till det hemma i helgen som förväntat. Kl.15 ska jag till ATG Kliniken och vet.besikta Mini & Bronxie. Sen kommer Bronxies nya mamma och hämtar honom :) Och sen är det Minis tur att träffa sin familj!

♥Kommentarer♥
Postat av: Linda Öberg

Guuuuud va stilig han e Benni!! Skitsnygg :)

2010-02-22 @ 18:27:01
URL: http://lindaoberg.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0