Nya halsband

Efter utbildningen åkte jag förbi Storheden och passade på att titta in på Djurmagazinet. Hittade två jättefina halsband till tjejerna! Köpte ett stort till Mimmi som hon kan ha när hon blir större. Det har ju kommit ut en ny kollektion som är väl sådär, så jag pasade på att inhandla de fina halsbanden nu medan de finns att köpa :)





Även Bronxie har fått en nytt halsband, han kommer att vara så snygg i det!




♥Kommentarer♥
Postat av: Leif



Jösses vad snygga halsband.

Det första vill jag köpa till Grace.

Hur hittar jag det ?

2010-02-21 @ 15:10:17
Postat av: Olga

Leif:

Halsbandet är av märket Rogz och ska finnas att köpa på Djurmagazinet.



anicare.se har också Rogz :)

2010-02-21 @ 19:14:52
Postat av: Nicole

Kanon snygga halsband, rogz gör sjukt snygga halsband..

hade det längst ner till Alfons, men gav bort det till en tjej som gjorde min blogg. Men snyggT!

2010-02-21 @ 21:53:21
URL: http://nicoleochalfons.blogg.se/
Postat av: Madde

Snygga.. Det bruna har jag till nellie.. =D kram

2010-02-21 @ 21:57:01
URL: http://johlinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0