Onsdag!

Jag har varit tråkig och pluggat hela förmiddagen, dogsen klagade dock inte - de tackar inte nej till sovmorgon precis!

Efter promenad och frukost tog jag med mig valparna och åkte till Luleå en snabbsväng. Mimmi har fått lite mer miljöträning. Vi åkte förbi Sandras jobb på vägen hem och Mimms har fått besöka hundtrimmet :) Lite hundshopping blev det som vanligt... Varför är det så kul att handla till hundarna?! Bilder kommer senare ikväll ;)

Kameran följde med idag, här är mina röda bebisar - Fjanten & Mimmi ♥
















♥Kommentarer♥
Postat av: Nicole

Samma som här hemma då, Alfons kan få ett ben innan jag går hemmifrån, när jag kommer hem om så 6 timmar senare kommer han från sovrummet och benet ligger orört.. he he..



Jag vet inte varför, men det är mycket roligt att handla hundsaker :D:D Vad har du handlat?

2010-02-10 @ 21:35:36
URL: http://convictionsdeamon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0