Onsdagen

Idag har jag varit ledig! Synd dock att det varit rätt kallt... Men det blev många kortare utevistelser för hundarna istället :)

Fjant & Puma har fått härja otaliga gånger på ängen! De två är helt tokiga - de kan springa hur länge som helst ju!





Mimmi har fått gå ett godisspår idag och var sååå duktig! Längtar till våren då vi ska börja med viltspår! Jag tänker satsa på Sveriges yngsta AST med SVCH-titeln med lillan, så är det bara!



Klick & trix med Besten, alltid lika uppskattat! Har fått ordning på hans glädjeskällande också :)

Ikväll hade jag ett trevligt besök. Mimmis syster Mini ska flytta hit upp till Norrbotten, kul! Och Bronx flyttar till Linnéa & Robin :D Helt jävla perfekt!!! Kommer hem med syskonen sent på söndagkväll och de ska vara här till måndagkvällen. Så det lär bli en bildbomb på Mimmi, Mini & Bronxie här i bloggen då ;)


♥Kommentarer♥
Postat av: Lenita

Det är fina hundar du har=) mina går oxå under smeknamnet bestar =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0