Söndag

Imorse blev det tidig uppstigning. Efter snabbfix och frulle packade jag Mimmi i bilen och åkte mot Skellefteå. Det gick bra att köra, Mimms va bara lite uttråkad i bilen... Efter några om och men hittade jag dit jag skulle. Mötet gick jättebra och Mimmi skötte sig finfint, hon bara låg och mös i mitt knä :) Och givetvis har hon lyckats charma alla där!

Efter mötet träffade jag Camilla och hennes hund, vi åkte mot brukshundklubben och gick en runda och Mimmi och hennes tik fick busa. Perfekt då Mimms vart riktigt trött och sov hela vägen hem! Jag tror att lille B kommer att få det superb hos Camilla! Ska ringa och ge henne beskedet ikväll ;)

Jag är trött, så trött efter denna dag. Mitt huvud är alldeles slut på fungerande hjärnceller känns det som, haha! Det blir nog att lägga sig tidigt ikväll, det blev ju inte så många timmars sömn inatt, i need some rest!!.

Hoppas att ni alla haft en trevlig helg för det har definitivt vi gjort!


♥Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0