TGIF!

Igår var vi ute nästan hela kvällen :) Mimmi & PumPum busade ute ett antal gånger. Puma pulsade i djupsnö och var sååå lycklig. Mimmi är en tuff liten skit så hon kastade sig i snön efter Puma och vad hon kämpade! GammelBesten fick ett DW-pass medan Fjanten lunkade på bredvid med klövjeväskan på. På vägen hem mötte vi Pia och hennes två hundar så vi stannade till och surrade en stund. Fjant blev skitsur på mig när jag gick och hälsa på GDn, jag är minsann hans mamma så jag ska inte klappa andra hundar. Han bara satt och tittade surt på mig och pep lite då och då. Han är så söt Fjanten! Vi lämnade Best & Fjant hemma och gick en sväng med Pia. Jag fick ta GDn, en helt underbar hund! Lite tillbakadragen men det tar sig!

Idag blev det att gå upp tidigt, mata och rasta alla hundar och åka till skolan. Efter skolan åkte jag hem och plockade upp Fjanten & Mimms och åkte till veterinären för vaccination. Mimmi tyckte att det var jättekul att vara hos veterinären :D Jag har faktiskt tur för alla mina dogs tycker att vet.besök är bland det roligaste som finns.

Nu är vi hemma igen! Det blir en lugn dag för oss, dogsen verkar vara lite sega. Gick ut med Fjant och tänkte ta en långpromenad men han visade klart och tydligt att det blev för kallt om tassarna så det blev bara en kortis.




Fjanten & Mimmi - Me & MiniMe ♥


♥Kommentarer♥
Postat av: Linda Öberg

Myyyss! Saknar tiden då Glimma va så liten, grämer mig lite över att man "missade" när Dayze va som minst, hon va ju 5 månader när jag hämtade henn och hade ju redan ett visst mått självständighet m.m.

Men det kommer ju fler gånger ;)

Aldrig sista gången man va med valp om man säger så :)

2010-02-05 @ 17:45:15
URL: http://lindaoberg.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0