Torsdag 4/2

Idag fick jag stanna hemma från skolan, Mimms var lite dålig i lillmagen så jag ville inte lämna henne själv i 1½ timme. Hon är iaf mycket bättre nu så förhoppningsvis kan jag åka till skolan imorgon!

Best, Puma & Fjant har fått varsitt lydnadspass idag och de var duktiga allihopa! Fjant & Mimmi har fått lite ringträning också. Hon är jättelättlärd den lilla, jag är imponerad! Till&med Best fick ringträna för skojs skull och han tyckte att det var superkul, allt nytt är ju spännande liksom :) Det blev även massa lek & bus här! Alla fyra var helt tokiga och höll på att jaga varandra, Mimmi hänger inte riktigt med men hon försöker allt hon kan :)

Fick tråkiga nyheter från en kompis... Livet är bra orättvist ibland! Skickar massa tankar och styrkekramar till er! ♥


♥Kommentarer♥
Postat av: Nicole

Fungerar det bra att lämna henne ensam så länge? Har de andra hundarna lugnande inflytande på henne kanske?



Jag funderade på det då jag planerar tillökat i familjen.. Om det blir lättare att lämna den lilla hemma längre och fortare med en anna hund, än när man hade en valp själv utan en vuxen hund?

2010-02-09 @ 20:25:51
URL: http://convictionsdeamon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0