Vilken härlig dag!

Sol, massa sol och bara 1-2 minusgrader idag! Helt fantastico!

Mimmi ville ut vid 9-tiden... Efter en kort rastprom gick vi och la oss igen och somnade om en stund. Skönt som bara den med sovmorgon ju! Dogsen har fått vila en stund efter frukosten sen gick jag en DW-runda efter skoterspåret med Best och Puma. De fick jobba på bra! Det gick rätt tungt och de var sååå nöjda så!













Efter massage + stretch för B&P, tog jag ut Fjanten på en premiärtur med sparken. Jag försökte förgäves få honom att förstå att han skulle springa framför sparken... Så han fick springa bredvid istället och jag fick sparka utan draghjälp. Nästa gång ska jag koppla honom med Puma eller Best för de vet precis vad det går ut på, de får helt enkelt dra med honom tills han förstår :p



Mimmi har fått busa ute i snön, det tycker hon är kul! Mötte Linneá med Rambo och Mimms blev helt tokig och Rambo med! Mimmi var ju inte direkt imponerad av R första gången de träffades men nu är hon hur glad som helst åt honom :D De två har många lekstunder framför sig ;)





Jag är helt slut efter att först ha gått i ett upprivet skoterspår och sedan sparkat för kung och fosterland... Ska ta ut Mimmi på en kissis, sen blir det mys här!


♥Kommentarer♥
Postat av: Ella

Haha, tror inte Puma heller skulle fatta att springa framför sparken ;) Eller så kanske han inte vill ;) Kul för Mimmi att ha flera lekkompisar :)

2010-02-14 @ 19:03:12
URL: http://ellapuma.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hur långa dw rundor går du?

2010-02-14 @ 19:05:29
URL: http://convictionsdeamon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0