Vill ha!


Hur fin är inte denna hundmatskål? Finns med både Prince och Pinsess på. Jag hade lätt inhandlat såna till mina dogs! Men då skulle jag behöva köpa ett par uppsättningar extra då saker och ting har tendens att gå sönder här. Det är så surt att behöva byta ut 4 st av varje då något går sönder - alla måste ju ha samma, så är det bara!

Skålen är av märket Chacco och finns att köpa bl.a. här!



♥Kommentarer♥
Postat av: Lenita

svar: hahahaha asrolig hund=) jaha mina djur går under samlingsnamnet bestar :P

Postat av: Linda Öberg

Hahahaha matchningsträsket, där har jag också vart eller är, riktigt jobbigt när man hade häst, en stor å en liten, dom måste ju åsså matcha, åsså D och G måste ju faktiskt matcha dom me ;) hihi!

2010-02-19 @ 09:49:42
URL: http://lindaoberg.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0