25/4

Matte är fortfarande dunderförkyld, har även hemsk huvudvärk vilket inte gör det hela bättre precis. Så idag blir det väldigt slött här. Tur att vi har husse som får se till att dogsen får träning då jag är sjuk :)

Bronxie, som får bo hos Ella tills vi hittar en fodervärd, ska komma hit i några timmar idag. Puma är lite skeptisk mot honom, hon tycker att han är lite smått äcklig. Best, Fjant & Mimmi är däremot helt sålda på honom, vilket iofs inte är så konstigt - Bronx är verkligen underbar!

Studiematerial till genetikkursen kom med posten idag så nu har jag en hel del att plugga! Men det är ju bara roligt :)

Jag ska fortsätta med att göra nya hemsidan, det är roligt det också men man blir faktiskt lite less efter ett tag. Jag är ju en perfektionist så det blir en hel del jobb pga det, hehe!


♥Kommentarer♥
Postat av: Ella

Haha, är Puma skeptisk, trodde hon älskade alla ;) Kul att Best gillar honom, Fjant & Mimmi är ju så snälla mot allt & allt ;) Hihi..



Är superglad över att få ha Bronx & det är kul att ni litar på mig & Puma som får ta hand om lilla guldklimp :)

2010-03-25 @ 20:26:21
URL: http://ellapuma.blogg.se/
Postat av: Linda Öberg

Haha känner igen det där ;) Skitjobbigt att vara perfektionist och dessutom vara självkritisk mot allt man själv gör.... baad combo, men de brukar trots allt bli bra till sist ;)

2010-03-25 @ 22:37:48
URL: http://lindaoberg.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0