Fullt ös!

Som vanligt! Jag var helt död efter utställningen i helgen... Och i söndags tjänstegjorde jag som ringsekreterarelev på Vinthundsklubbens utställning. Det var min helg det!

I måndags hade vi uppfödarutbildning för sista gången, så skönt att vi är klara nu! Nu längtar jag till middagen med uppf.gruppen då vi ska få våra fina diplom :)

GammelBesten fyllde 9 år igår! Han blev förståss bortskämd hela dagen och fick äta massa gott och bara göra saker som han tycker om, som att fnatta i djupsnö på ängen ex.vis :p














Även de övriga fyrbenta njuter av det fina vårvädret för fullt! Jag längtar till det är barmark igen så vi kan fortsätta med viltspår, jag har ju tänkt att plocka minst två titlar i år, så det så ;)














Idag har jag haft Gurkans nya familj på besök, supertrevliga människor! Gurk kommer att få det toppen :D Kul att en till Benniwise B-bebis hamnar här uppe :)




Mimmi Mus var på social- och ringträning ikväll :) Hon är så duktig min lilla fis! *stolt matte* Mimmi passade på att busa med ettåriga rottweilern Alize och bevisade än en gång att storleken inte har någon som helst betydelse, haha! Här är några bilder på mitt sötbarn från ikväll...







♥Kommentarer♥
Postat av: Ella

Haha, vilka härliga bilder på gänget, framförallt på Besten ;)Han är stilig den killen..



2010-03-17 @ 22:57:02
URL: http://ellapuma.blogg.se/
Postat av: Malin

Vars kommer Gurkan hamna? :)

2010-03-18 @ 07:33:37
URL: http://uppfylldonskan.blogg.se/
Postat av: Janna & Freja

Hej! Vad roligt att ni också har en blogg så att man kan tjuvkika vad ni hittar på om dagarna:) Det var verkligen jätteroligt att se er och få ett ansikte också! Vi kommer garanterat att ses flera gånger:D

2010-03-21 @ 21:49:31
URL: http://amstaffliv.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vilka sköna blder! Och vilka lyckoskutt! Härligt att andra i kullen också bloggar!

2010-03-28 @ 09:47:01
URL: http://elvisochpresley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0