Lördag

Jag har trotsat febern och mitt allmänt risiga tillstånd och gått en sväng med Puma & Fjant. Fjanten fick köra DW och det var mycket uppskattat av honom :)



Det var hur fint väder som helst ute och P & F njöt för fullt av vårsolen!






När vi kom hem igen fick Fjanten massage & stretch och därefter lite mat, en "återställare". Efter att han fått vila en stund gick jag ut och lekte med Kongen med honom så att han skulle få springa lite och sträcka ut kroppen sin...
















Nu är jag förståss helt död! Det är ju jobbigt att leva när man är sjuk, men men. Ska tvinga i mig lite mat och vila en stund och hoppas på att jag blir bättre. Det blir nog ingen Dog-A-Thon för oss imorgon :(


♥Kommentarer♥
Postat av: Cissi

Fjanten tror han är en fågel, höhö. Kanonfina bilder =)

2010-03-07 @ 09:22:07
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0