Måndag!

Det blev en liten sovmorgon idag :) Gick ut med Mimms när Daniel åkte till jobbet sen la vi oss och slumrade till en stund och skönt var det! Det är faktiskt riktigt mysigt att trängas med fyra hundar i sängen, de är ju så underbart gosiga! Som bieffekt får man ont i kroppen men det är värt det.

Det blev ingen WP-träning igår då det kom massvis med snö. Hundarna var hur tokiga som helst ute, de gillar att rejsa i nysnö. Idag är det lugnare med snöandet och vägarna är plogade så Fjanten ska få ett DW-pass.

Jag och Bronxie ska åka och hälsa på hos en eventuell fodervärd på eftermiddagen, spännande! Och ikväll står middag med uppfödargänget på schemat, ska bli riktigt trevligt!

Nä, nu ska jag försöka få liv i mina morgontrötta "barn" och ge dem frukost. Sen är det rastning och aktivering som står på schemat, jag får göra det effektivt så jag hinner med allt idag!


♥Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0